dimarts, 8 de gener del 2013

2.sentiments i emocions

Comencem un tema nou titulat : Sentiments i emocions!

Moltes vegades , la música, de la mateixa manera que les olors i els gustos, té la capacitat de desvetllar en nosaltres sensacions, sentiments i emocions molt intenses.Sovint, aquestes emocions estan relacionades amb els records d'experiències viscudes.

La música també pot ajudar a canviar l'estat d'ànim de les persones.

A continuació us poso una obra titulada requiem for a tower que hem escoltat a classe, i com heu vist,a cadascú ens ha aportat una vivència o una història diferent. Aquest és el poder de la música!



A continuació us poso 3 obres musicals i heu d'explicar-me quins sentiments o emocions us aporten!

video 1:Only if de Enya




video 2: Aquarium de Saint saens




video 3: banda sonora de la peli Leyendas de pasion




Espero els vostres comentaris!!!!!

32 comentaris:

  1. video 1: el video 1 m'ha transmitit alegria video 2:el video 2 m'ha transmitit magia video 3:el video 3 m'ha transmitit tristesa

    ResponElimina
  2. video 1:Aquesta canço em recorda a al meu cole d'avans.
    video 2:Aquesta canço la vaig sentir en una pelicula de misteri.
    video 3:Aquesta canço en sona de un teatre que vaig anar a veure.

    ResponElimina
  3. 1 el primer video m'a recordat quan el meu pare posa música al coxe
    2 el segon m'a agradat molt perque m'imagino un gran bosc magic
    3 el terçer m'e imaguinat despres d'una guerra tots els morts pel terra

    ResponElimina
  4. Jana Blanch Riambau 5è b8 de gener del 2013, a les 19:20

    VÍDEO 1. em recorda a una trobada de tota la família per nadal
    VÍDEO 2. em recorda a un encanteri de transformació
    VÍDEO 3. em recorda al moment d'una pel·lícula en que una persona espera a que una altra torni

    ResponElimina
  5. 1r vídeo: El primer vídeo m'ha semblat una
    cançó amb molta energia com la de una lluita
    o un ritual molt poderós.
    2n vídeo: M'ha semblat com si estiguessis a l'aire lliure en un bosc caminant... una sensació agradable.
    3r vídeo: M'ha recordat a com si fessin un encanteri o alguna cosa amb molta màgia.
    4t vídeo: Al principi sembla una cosa tràgica com si algú es morís però després ressuscites o com si en un poble un noi que treballa molt al final compleix els seus somnis.

    ResponElimina
  6. 1r: m'aporta alegria , fantasia , imaginació.Em dona la sensacio que neix algú.

    2a: m'aporta magia , natura. M'imagino uns follets contents jugant pel bosc.Fa anys vaig veure el teatre del carnaval dels animals i aquesta cançó sortia

    3a: m'aporta tristesa , romantic , morts . He sentit a parlar d'aquesta peli i es veu que era molt trista, com la musica.

    ResponElimina

  7. Ho sento m'he oblidat de ficar el nom a l'ultim missatge abans que aquest. Si us plau, em pots posar tu el nom? Sóc la Cèlia Vidal.

    ResponElimina
  8. 1video-es d'una pel i la par en que la deuen posar es en una ecena alegre
    2video-escena de magia
    3video-par d'una pei trista

    ResponElimina
  9. 1video-es d'una pel i la par en que la deuen posar es en una ecena alegre
    2video-escena de magia
    3video-par d'una pei trista

    ResponElimina
  10. CANÇÓ 1: La cançó 1, em recorda a una familia, que fa la feina de casa seva.

    CANÇÓ 2: Em recorda a una fada que va pel bosc, i va fent encanteris, peró bons.

    CANÇÓ 3:Em recorda a un viatge per les muntanyes i viatjar per diferents llocs.



    ResponElimina
  11. ALEJANDRO GARCIA SORET 5ÉB10 de gener del 2013, a les 18:55

    El primer video me ha donat molts sentiments
    perque explica la que la senyora al cantar te una cara molt extanya.

    ResponElimina
    Respostes
    1. la teva resposta ha sigut molt graciosa i molt divertida

      Elimina
  12. Aquests videos m'han recordat a:

    Video 1: m'ha recordat a alegria al final de la canço, un exersit anant cap a la guerra i acaben guanyant

    Video 2: m'ha recordat a magia.

    Video 3: m'ha recordat a tristesa i de que algu pert una amistat.

    ResponElimina
  13. 1.Aquesta canso seria per a una pelicula d`accio.
    2. Transmet emocio i seria ideal per a una peli de sentiments.
    3.es musica per a alguna opera.
    4.Es tranquilitza,es música relatzan.

    ResponElimina
  14. 1-valentia i força
    2-com si fos que t'has fet un lio
    3-d'amor

    ResponElimina
  15. Maportael video1:d'una opera el video 2:em recorda a una pelicula i el video 3:gerr
    a

    ResponElimina
  16. el 1 de sentiments
    el 2 de magia,el 3 com de alguna historia de amor,

    ResponElimina
  17. 1ª cançó:m'ha transmitit un sentiment
    d'alegria i de felicitat.
    2ª cançó:m'ha transmitit un sntiment de misteri i de perill.
    3ª cançó:m'ha transmitit sencaçió de tristesa.

    ResponElimina
  18. Júlia Garro Venteo 5éb15 de gener del 2013, a les 18:24

    aquestes cansons m'agraden moltíííííísim sobretot
    m'agrada la de requiem for a tower

    ResponElimina
  19. 1-alegria i pau
    2-misteri
    3-tranquilitat i llibertat

    ResponElimina
  20. roger, carla M., Carla S, Marc H16 de gener del 2013, a les 16:25

    video 1: me trans met alegria

    video 2: me transmet tristesa

    video 3.me trasmet tristesa

    Osento cristina la carla S.I jo no ens funciona el ordenata

    ResponElimina
  21. Cançó Only If:Em fa sentir molt bé
    Canço del Carnaval dels Animals:Em fa sentir molt compasiu.
    Cançó de Llegendes de Pasió:Em fa sentir com si hagués passat alguna cosa molt dolenta.
    I ja se que la cançó Requiem for a Tower no compta com a cançó de l'activitat peró es la més chula de totes(per a mi).

    ResponElimina
  22. 1: hem trasmet força

    2: hem transmet feliçitat

    3: hem transmet fer castells

    4:hem transmet tristesa

    m'a agradat moltisiim aquestes cançons sobretot la primera

    ResponElimina
  23. video 1 :m'atrasmet alegria


    video 2 :m'atrasmet tristesa


    video 3 : m'atrasmet tristesa




    carla.s

    ResponElimina
  24. videeo 1 alegria
    video2 tristeza
    video 3 tristeza

    ResponElimina
  25. video 1:Em transmet alegria, feliçitat, ganes de disfrutar.

    video 2:Em transmet com si es tingues que anar amb quidado, com veure una cosa molt impresionant per primer cop.

    video 3:Em transmet tristesa pero a la begada satisfacsio, com si agues agut una guerra i eagin guanyat, encara que molts agin mort o que tens que deixar enrrere algu o algo que t'inpoti molt.

    ResponElimina
  26. el vídeo 1 m'ha transmitit el sentiment d'alegria

    el video 2 m'ha transmitit el sentiment de força

    el vídeo 3 m'ha transmitit el sentiment de misteri, o d'un pelicula de por.

    el vídeo 4 m'ha transmitit: primer com si fos una lluita, que van perdent pero despres comença a tindre mes energia i sembla com si fos que haguessin guanyat.

    ResponElimina
  27. Leyendas de pasion es una canço que m'ha agradat moltissim, per que te un principi i un final diferents, el principi es com una lluita que van perdent. despres al final aumenta una mica l'energia i sembla com si els homes de la guerra recussitessin i al final guanyessin la guerra.

    Gracies per ficar-nos aquests videos tan chulos, Crisina.

    ResponElimina
  28. 1- el primer em mostra feliçitat i alegria
    2-el segon em mostra misteri i intriga
    3- el tercer em mostra una sensacio de tristesa

    ResponElimina
  29. 1- el primer video em trasmet alegria i felicitat
    2- el segon video em trasmet misteri i intriga
    3- el tercer video em trasmet tristesa















































































































































































































































































































































































































































    ResponElimina
  30. Video 1: força i valentia
    Video 2: tranquilitat
    video 3: tristesa

    La mes chula es la de requiem for a tower
    Tot i que no sigui de l'exercici

    ResponElimina
  31. video 1:hem transmet aventura

    video 2:hem transmet relax

    video 3: hem transmet moments tristos de la vida

    ResponElimina