dimarts, 7 de maig del 2013

the big band

EL JAZZ

La improvisació és una de les característiques definitòries del jazz.Ja compositors clàssics com Johann Sebastian Bach improvisava sovint sobre les harmonies de les seves obres. Encara que els primers executants de jazz no sabien gens sobre els compositors clàssics, el jazz va adoptar ràpidament la idea,convertint-se des del seu naixement en una música essencialment improvisada.

Un dels músics més representants és Louis Armstrong





La Big Band és el que podríem dir l'orquestra de jazz. Els seus orígens podrien ser les bandes de jazz de Nova Orleans.
Acostumen a compondre-la entre 9 a 15 músics.
No hi ha una formació estable d'instruments, però es habitual trobar clarinets, trompetes, trombons, saxòfons i una secció rítmica formada per la combinació de piano, guitarra, contrabaix i bateria.




22 comentaris:

  1. Jairo Mongil Soto cinque B10 de maig del 2013, a les 17:54

    Jamaica es una illa en el mar Caribe.Con
    nta amb 2,3 milions d abitants.La seva ciutat es Kingston.Te 38k de llarg i el seu clima es equatorial.
    .

    ResponElimina
  2. jamaica es una isla perteneciente a las Grandes Antillas, cuenta con 240 km de largo y un máximo de 80 km de ancho, situada en el mar Caribe.

    ResponElimina
  3. Jamaica és popular por su corredor Usain Bolt.

    ResponElimina
  4. Jamaica Está a 630 km del subcontinente centroamericano, a 150 km al sur de Cuba y a 180 km al oeste de la isla de La Española, en la cual están Haití y la República Dominicana.

    ResponElimina
  5. Jamaica". La isla logra la plena independencia el 6 de agosto de 1962. Con 2,8 millones de personas, es el tercer país de habla inglesa más poblado en América, después de Estados Unidos y Canadá.

    ResponElimina
  6. Jamaica es una isla perteneciente a las Grandes Antillas, cuenta con 240 km de largo y un máximo de 80 km de ancho, situada en el mar Caribe. Está a 630 km del subcontinente centroamericano, a 150 km al sur de Cuba y a 180 km al oeste de la isla de La Española, en la cual están Haití y la República Dominicana.

    Anteriormente fue una posesión española conocida como "Santiago", en 1655 se convirtió en una posesión inglesa, y más tarde en una colonia británica, conocida como "Jamaica". La isla logra la plena independencia el 6 de agosto de 1962. Con 2,8 millones de personas, es el tercer país de habla inglesa más poblado en América, después de Estados Unidos y Canadá. Forma parte de la mancomunidad de naciones o "Commonwealth"; en concordancia con el sistema de monarquía constitucional. El poder ejecutivo lo ostenta la reina Isabel II que a su vez se constituye en la actual Jefa de Estado y reina de Jamaica. Kingston es la ciudad más grande del país y la capital.

    ResponElimina
  7. Los colores populares de Jamaica son : el vermell , el groc i el verd

    ResponElimina
  8. Jamaica es una isla perteneciente a las Grandes Antillas, cuenta con 240 km de largo y un máximo de 80 km de ancho, situada en el mar Caribe. Está a 630 km del subcontinente centroamericano, a 150 km al sur de Cuba y a 180 km al oeste de la isla de La Española, en la cual están Haití y la República Dominicana.

    ESTA SITUADA A AMERICA CENTRAL

    ResponElimina
  9. Jamaica va ser descoberta per Cristòfor Colom el 1494.Jamaica és un important centre turístic.Jamaica medeix 240 km de llargada i un màxim de 80 km d'amplada.

    ResponElimina
  10. Jamaica es una isla perteneciente a las Grandes Antillas, cuenta con 240 km de largo y un máximo de 80 km de ancho, situada en el mar Caribe. Está a 630 km del subcontinente centroamericano, a 150 km al sur de Cuba y a 180 km al oeste de la isla de La Española, en la cual están Haití y la República Dominicana.

    ResponElimina
  11. Anteriormente fue una posesión española conocida como "Santiago", en 1655 se convirtió en una posesión inglesa, y más tarde en una colonia británica, conocida como "Jamaica". La isla logra la plena independencia el 6 de agosto de 1962. Con 2,8 millones de personas, es el tercer país de habla inglesa más poblado en América, después de Estados Unidos

    ResponElimina
  12. Jamaica es una isla perteneciente a las Grandes Antillas

    ResponElimina
  13. Hola cristina no me enrrecordava que habiem de fer ni com entrar així que jo et posso una canço de jazz pero no se si era aquesta. Espero que no em castiguis ni en possis una mala nota
    siuspalau perdo

    ResponElimina
  14. la hermosa isla de jamaica 235KM de larg.
    jamaica es la tercera isla mes gran del carip

    ResponElimina
  15. L jamaica es parla l'ingles i el seu propi idioma. A jamaica tenen al corredor mes rapid.
    Jamaica fa 230 Km

    ResponElimina
  16. uns dels tres instruments tipics de jamaica son guitarra baix i bateria

    ResponElimina
  17. instrument metalic:piccolo trompeta
    trompeta o corneta soprano
    trompeta , corneta , fliscorno , alto horn , trombón alto, alto trompeta
    tenor trombón , barítono cuerno , bombardino , B ♭ bajo tuba
    contrabajo tuba, sousaphone

    ResponElimina
  18. os arahuacos

    Los arahuacos contribuyeron por lo menos seis (6) instrumentos musicales . Estos incluyen la:

    Grandes Drums
    La flauta
    incluyendo una hecha de hueso. Aunque no hay mucho que se ha dicho de qué tipo de animal, sobre todo porque los animales en Jamaica eran pequeñas.
    Existe la teoría de que tal vez el dicho hueso era la de los caribes, sus enemigos que se pensaba que eran mucho más feroz que los arahuacos.

    Arpas eólicas
    Tabors (pequeños tambores)
    estaba evidentemente tan pequeño tambor.
    Trompeta
    Timbrells o Panderetas

    ResponElimina
  19. Big Band:

    Secció melodica: Secció ritmica:
    clarinet,saxofon piano,guitarra
    trombons i trompeta bateria i contrabaix

    ResponElimina
  20. Leyre Epalza Scott 5eA26 de maig del 2013, a les 19:42

    Cristina el videos els ha vist ma mare i diu que son molt xulos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  21. Martin Garrido Pérez.26 de maig del 2013, a les 20:28

    La Big Band,es com una orquesta de jazz.Normalment,hi ha clarinets,trompetes,trombons,i saxófons.I una secció rítmica:piano,contrabaix,guitarra i bateria.La Big Band esta composta entre 9 i 10 músics.
    Un dels músics mes destacat es LOUIS ARMSTRONG.

    ResponElimina
  22. la seva música és molt divertida i els seus músics són molt bons.

    ResponElimina