dilluns, 12 de maig del 2014

02-penso en tu

Aquí tenim l'ultima cançó que hem après de la cantata!

02. PENSO EN TU








Cada cop que faig un ou jo penso en tu,
car tu ets el meu preuat tresor.
Quan tu cantes surt el sol a dintre del meu cor.
Tu fas uns galls com  no els sap fer ningú.

Mentre covo els ous, amor, jo penso en tu:
tu em fas lleu el deure més feixuc.
Tu ets l’únic tit amb qui em voldria partir un cuc,
car tu m’encises com no ho fa ningú.
Sempre, tarda i vespres i dia i nit jo penso en tu.


Cada cop que fem un ou pensem en tu,
car tu ets el nostre gran tresor.
Quan tu cantes surt el sol a dintre el nostre cor.
Tu fas uns galls com  no els sap fer ningú.

Quan covem els ous, amor, pensem en tu:
tu ens fas lleu el deure més feixuc.
Tu ets l’únic tit amb qui ens voldríem partir un cuc,
car tu ens encises com no ho fa ningú.
Sempre, tarda i vespres i dia i nit pensem en tu.

1 comentari: