diumenge, 30 de setembre del 2012

Cançó de la mosqueta

Els alumnes de 1r hem començat el curs aprenent  la cançó de.... 

                  la mosqueta


 Aquí teniu el vídeo per a continuar cantant la cançó!




La mosqueta ha fet un bot i ha caigut d’esquena. Una pota s’ha trencat. Déu meu! Quina pena!

 El cargol, que és bon doctor, li ha vist la poteta. Diu que haurà de descansar en un llit d’herbeta.


Moltes mosques li han portat tortells i coqueta, que els fa pena veure al llit la seva amigueta.

  Entre mig dels requisits li han dut medecines, i la mosca ha caminat sense fer tintines.


9 comentaris:

  1. Ha sigut superguai cantar-la a classe.

    ResponElimina
  2. Elisabeth-Lan Ferré 4-B7 d’octubre del 2012, a les 14:38

    La cançó de la mosca m'agradat es bonica.

    ResponElimina
  3. m'agrada molt la cançó de la mosqueta i sempre la canto

    ResponElimina
  4. la cançó de la mosca m`agradat molt

    ResponElimina
  5. He mirat el video i la cançó m'ha encantat. La meva germana gran ja se la savia.

    Iranzu Ferré 1er A

    ResponElimina
  6. JO LA CANTO I LA SARAH LA TOCA AMB LA FLAUTA





















    ResponElimina
  7. menrecordo quan erem petits qque sempre la cantabem

    ResponElimina