dilluns, 8 d’octubre del 2012

La tardor que jo conec!!

Els alumnes de 3r han començat a  aprendre aquesta cançó: LA TARDOR QUE JO CONEC!!!







LLETRA DE LA CANÇÓ

La tardor que jo conec
té gust a raïm i cep,
d’olivera i pluja fina,
de bolets amb julivert.
La tardor que jo conec.

La tardor que jo conec
les petjades fan crec-crec,
botes d’aigua i un paraigua
i el vent que s’enduu barrets.
La tardor que jo conec.

La tardor que jo conec
porta figues i fruits secs,
mandarines i magranes
i el primer dia de fred.
La tardor que jo conec.

15 comentaris:

  1. m'agrada molt la cançó
    l'estic practicant a casa

    ResponElimina
  2. cristina la tardor que jo conec es molt divertida

    ResponElimina
  3. la canso quens as posat son molt xulis

    ResponElimina
  4. A questa canso m'agrada es molt xxxxxuuuuulllllaaaaa:-) :-) :-) :-) que guay

    ResponElimina
  5. ma agradat molt Cristina

    ResponElimina
  6. Paula cañellas marin. 3rA15 d’octubre del 2012, a les 21:18

    la canso de la tardo es molt bonica i divertida i amb se la canso ADEU.

    ResponElimina
  7. A cigut xulicima i ma agradat molt

    ResponElimina
  8. la canço m'encanta !!!!!!

    ResponElimina
  9. la tardo que jo conec me la estic estudiarmela a casa es molt xula Sóc de la classe de 3rb.

    ResponElimina